شیمی با ما شیمی با ما .

شیمی با ما

تگزاپن در شوینده ها خوب یا بد

پاک کردن کثیفی از لباس، ظروف و پوست بخش مهمی از زندگی روزمره است. از صابون‌ها و خمیردندان‌ها گرفته تا شوینده‌های لباس‌شویی، بسیاری از محصولات هنگام استفاده برای باز کردن عملکرد پاک‌کننده‌شان کف می‌کنند.

موادی که به این امر کمک می کنند، سورفکتانت نامیده می شوند. هنگامی که با آب استفاده می شوند کف می کنند و به محصول توانایی حذف کثیفی را می دهند. دو سورفکتانتی که به تمیز کردن محصولات به این روش کمک می کنند، سدیم لورت سولفات (SLES) و سدیم لوریل سولفات (SLS) نام دارند.

SLES و SLS سابقه ایمنی بسیار خوبی دارند و سال هاست مورد استفاده قرار می گیرند. تماس طولانی مدت پوست ما با SLES یا SLS متمرکز ممکن است باعث تحریک شود. بنابراین هنگام فرموله کردن محصولاتمان دقت زیادی می کنیم تا تحریک احتمالی را به حداقل برسانیم و همچنان عملکرد پاکسازی موثری را ارائه دهیم.

سوالات شما پاسخ داده شد
آیا استفاده از محصولات حاوی SLES و SLS ایمن است؟
ایمنی SLES و SLS تمرکز بسیاری از مطالعات علمی بوده است. نتایج نشان می‌دهد که نگرانی‌هایی که برخی از آنها را به سرطان مرتبط می‌کنند، بی‌اساس است. هیچ یک از لیست های سرطان زا که توسط ارگان های معتبری مانند سازمان بهداشت جهانی، آژانس بین المللی تحقیقات سرطان یا اتحادیه اروپا تهیه شده است، شامل SLES و SLS نمی شود.

بررسی‌های علمی توسط پنل تخصصی بررسی مواد آرایشی مستقل ایالات متحده (CIR) نشان داد که SLES و SLS به طور ایمن در محصولات آرایشی و مراقبت شخصی استفاده می‌شوند. آنها همچنین به عنوان بخشی از ابتکار ارزیابی خطر انسانی و محیطی (HERA) در مورد مواد تشکیل دهنده محصولات تمیز کننده خانگی اروپایی مورد بررسی قرار گرفته اند. HERA که اطلاعات ایمنی بی طرفانه، شفاف و علمی ارزیابی شده را ارائه کرد. HERA به این نتیجه رسید که آنها ایمن هستند و دلیلی برای نگرانی در مورد استفاده مصرف کننده نیستند.

 

برای خرید تگزاپن کلیک کنید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۶:۵۶ توسط:حنا موضوع: نظرات (0)